Kwaliteit & Informatiebeveiliging
Bedrijfsartsengroep streeft naar een klantgerichte werkwijze voor alle betrokkenen: efficiënt en persoonlijk. Daarbij beschikt zij over een continue drive naar kwaliteit en continue verbetering. Kwaliteit van artsen en dus dienstverlening is voor Bedrijfsartsengroep cruciaal. Onze (bedrijfs)artsen zijn allemaal geregistreerd. Onze kwaliteitseisen zijn geborgd op de volgende wijze:
- Bedrijfsartsen zijn BIG-geregistreerd als arts voor Arbeid en Gezondheid-Bedrijfsgeneeskunde
- Wij zijn ISO 9001:2015, ISO 27001:2013 en NEN7510-1:2017 + A1:2020 gecertificeerd
- Verklaring van toepasselijkheid ISO 27001/NEN 7510 t.b.v. derden
- Wij werken in ISO 27001 & NEN7510-gecertificeerde dossiersoftware.
- Wij beschikken over een Arbocertificaat.
- Interne deskundigheidsbevordering door o.a. geaccrediteerde nascholingsprogramma’s.
- Evaluatie- en visitatieprogramma.
- Service Level Agreement (SLA) voor gemaakte afspraken met opdrachtgevers. Hierin leggen we afspraken vast over beschikbaarheid, serviceniveau en kwaliteitsnormen.
- Privacy & cookies.
- Deskundigenoordeel voor als u als werknemer of werkgever vastloopt in het re-integratieproces.
- Een Landelijke Pool Bedrijfsartsen Second Opinion voor als u als werknemer twijfelt aan het advies van de (bedrijfs)arts.
- Klachtenregeling voor onverhoopte klachten.
Mocht u vragen of opmerkingen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Klachtenformulier
Mocht u een klacht hebben, dan kunt in dit via het onderstaande klachtenformulier kenbaar maken. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.