Certificeringen, klachtenprocedure en privacy

Borging van kwaliteitseisen

Bedrijfsartsengroep streeft naar een klantgerichte werkwijze voor alle betrokkenen: efficiënt en persoonlijk. Daarbij beschikt zij over een continue drive naar kwaliteit en continue verbetering. Kwaliteit van artsen en dus dienstverlening is voor Bedrijfsartsengroep cruciaal. Onze (bedrijfs)artsen zijn allemaal geregistreerd. Onze kwaliteitseisen zijn geborgd op de volgende wijze:

  • Bedrijfsartsen zijn BIG-geregistreerd als arts voor Arbeid en Gezondheid-Bedrijfsgeneeskunde
  • Wij zijn ISO 9001:2015 gecertificeerd.
  • Wij beschikken over een Arbocertificaat.
  • Interne deskundigheidsbevordering door o.a. geaccrediteerde nascholingsprogramma’s.
  • Evaluatie- en visitatieprogramma.
  • Service Level Agreement (SLA) voor gemaakte afspraken met opdrachtgevers. Hierin leggen we afspraken vast over beschikbaarheid,  serviceniveau en kwaliteitsnormen.
  • Privacyverklaring, Privacyreglement, en cookieverklaring
  • Klachtenregeling voor onverhoopte klachten.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Klachtenformulier

Mocht u een klacht hebben, dan kunt in dit via het onderstaande klachtenformulier kenbaar maken. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Een bedrijfsarts die bij uw organisatie past
  • Advies over arbeid en gezondheid
  • Aanvullende arbodienstverlening

Bedrijfsartsengroep staat voor persoonlijke aandacht en een optimale dienstverlening. Wij zijn een landelijk samenwerkingsverband van ruim honderd zelfstandige bedrijfsartsen.

Kennismaken